مقالات

محمدزاده مشاور بین الملل انجمن روغن نباتی شد

۱۳۹۲/۰۶/۰۳


 

به گزارش روابط عمومی انجمن، مهندس قاسم فلاحتی، دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در راستای  ایجاد ساختار مناسب برای فعالیت های گروهی و جلوگیری از فرد محوری و همچنین توسعه روابط  بین المللی وحضور موثرتر انجمن در عرصه های بین المللی، طی حکمی مهدی محمدزاده، عضو هیات مدیره شرکت تعاونی فردا را با حفظ سمت به عنوان مشاور امور بین الملل انجمن منصوب کرد.

 

بنا بر این گزارش متن حکم  بدین شرح است:

 

جناب آقای مهدی محمدزاده

 

عضو محترم هیات مدیره شرکت تعاونی فردا

 

با سلام واحترام

 

با توجه به تجارب ارزنده و شناخت جنابعالی از مفاهیم و ارتباطات و مناسبات بین المللی بویژه درحوزه اقتصاد و سیاست، بدینوسیله جنابعالی را بعنوان مشاور امور بین الملل خود منصوب می نمایم.

 

امید است با بکارگیری تمام توان خود و استفاده از ظرفیتها و پتاسیل های موجود، در جهت بسط و گسترش روابط دوجانبه با ارگانها و سازمانهای ذیربط بین المللی و تشکل های مرتبط و نیز کشورهای مورد هدف بویژه کشورهای عضو اکو و منطقه و برای حفظ منافع ملی و سهامداران عضو انجمن نهایت مساعی خود را بعمل آورید.

 

 توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

لازم به ذکر است که در کارنامه اجرایی  محمدزاده سمت هایی نظیر مشاور اجرایی معاون امور اقتصادی و بین الملل وزارت امور خارجه، معاون اداره هماهنگی های استراتژیک وزارت امورخارجه، مشاور اجرایی معاون اروپا و آمریکای وزارت امورخارجه، عضو ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی کشور و مدیر مسوول و سردبیر نشریه پیام سلامتی وزارت امور خارجه به چشم می خورد.




دیدگاه خود را بیان کنید